«Ջան ամառ… ամառային պարտեզ» ծրագիր
Մասնակիցներ՝ պարտեզների սաներ, դաստիարակներ, քոլեջի ուսանողներ, ծնողներ
Մայիսի 16- հունիսի 1՝ ստուգատես-մարզատոն
Ստուգատեսը համակարգում և լուսաբանում են նախակրթարանի դաստիարակները, լուաբանում են «Պարտեզ»-ը, «Հեծանիվ + Վազք + Լող»-ը, «Բզեզ»-ը, ֆեյսուքի ծնողական էջը:
Ստուգատեսի ընթացքում սաները ցուցադրում են իրենց մարզական կարողությունները, մշակվում և իրագործվում են գնդակին, պարանին տիրապետելու մարզական խաղեր՝ դաստիարակները զուգահեռ ուսումնական նյութեր են ստեղծում:
Սաները ցուցադրելու են՝
- վազք-հեծանիվ-մարմնամարզություն
- գնդակ – ցատկապարան- լաբիրինթոս
- մարմնամարզություն-միջանցքների աստիճանային հավաքածուների հաղթահարում-թունել-շվեդական պատ
- երգ – պար – մարզախաղ
Մայիսի 27՝ «Լողազգեստ- լոգակոշիկգլխարկ». ցուցադրություն. պար-խաղեր մարզական գործիքներով:
Ծնողներ. 7 քար, հոլ, պարանով խաղեր. ցուցադրության օրը որոշում են իրենք:
Հունիսի 1- «Բարև ջուր» նախագծի մեկնարկ՝ պղպջակ-ջրային գնդակախաղ-լողուսուցման առաջին վարժություններ:Մայիսի 30-հունիսի 14՝ Պատումի թատրոն ` «Բլբլան»
Ամեն օր առավոտյան պարապմունքին քայլ առ քայլ իրականացվում է դաստիարակների խմբի ներկայցրած նախագիծը:
Ստուգատեսի նախագիծ–ծրագիր
Ծրագրի մասնակիցներ՝ սաներ, ծնողներ, դաստիարակներ, քոլեջի մանկական ասերեգեր, խաղերեգեր, կանչեր
Մայիսի 31- օր շուտասելուկ. բառաշարքերի, երգերի, բանաստեղծությունների ռիթմիկ արտասանություն
Հունիսի 2- 3 օր՝ պատում. ընտրված ստեղծագործության պատում, սաները նկարում են կերպարները, միջավայրը. լվացք-ցուցադրություն, շուտասելուկների մշակում
Հունիսի 6-10՝ թատերական խաղեր. խաղեր ընտրված ստեղծագործությամբ
ա. Ստեղծագործության պատում տարբեր տրամադրություններով վերաբերմունքով,
բ. ստեղծագործության ռիթմիկ ներկայացում (շրխկան)
գ. ստեղծագործության ստվերային կամ այլ ներկայացում
դ. ստեղծագործության ներկայացման մշակում
ե. ստեղծագործության ներկայացման մշակում:
Հունիսի 13-14. «Բլբլան» թատրոն:
Լողուսուցման ամենօրյա ծրագիրը դաստիարակը ներկայացնում է խմբի բլոգում:
«Ջա՜ն ամառ». շարունակելի:
Կարծիք գրել