Ջա՜ն ամառ…

IMG_8150  «Ջան ամառ… ամառային պարտեզ» ծրագիր
Մասնակիցներ՝ պարտեզների սաներ, դաստիարակներ, քոլեջի ուսանողներ, ծնողներ
Մայիսի 16- հունիսի 1՝ ստուգատես-մարզատոն
Ստուգատեսը համակարգում և լուսաբանում  են նախակրթարանի դաստիարակները, լուաբանում են «Պարտեզ»-ը, «Հեծանիվ + Վազք + Լող»-ը, «Բզեզ»-ը, ֆեյսուքի ծնողական էջը:
Ստուգատեսի ընթացքում սաները ցուցադրում են իրենց մարզական կարողությունները, մշակվում և իրագործվում են  գնդակին, պարանին   տիրապետելու մարզական խաղեր՝ դաստիարակները զուգահեռ ուսումնական նյութեր են ստեղծում:
Սաները ցուցադրելու են՝

  • վազք-հեծանիվ-մարմնամարզություն
  • գնդակ – ցատկապարան- լաբիրինթոս
  •  մարմնամարզություն-միջանցքների աստիճանային հավաքածուների հաղթահարում-թունել-շվեդական պատ
  • երգ – պար – մարզախաղ
    Մայիսի 27՝  «Լողազգեստ- լոգակոշիկգլխարկ». ցուցադրություն. պար-խաղեր մարզական գործիքներով:
    Ծնողներ.   7 քար, հոլ, պարանով խաղեր. ցուցադրության օրը որոշում են իրենք:
    Հունիսի 1- «Բարև ջուր» նախագծի մեկնարկ՝ պղպջակ-ջրային գնդակախաղ-լողուսուցման առաջին վարժություններ:Մայիսի 30-հունիսի 14՝ Պատումի թատրոն ` «Բլբլան»
    Ամեն օր առավոտյան պարապմունքին քայլ առ քայլ իրականացվում է դաստիարակների խմբի ներկայցրած նախագիծը:

Ստուգատեսի նախագիծծրագիր  
Ծրագրի մասնակիցներ՝ սաներ, ծնողներ, դաստիարակներ, քոլեջի       մանկական ասերեգեր,  խաղերեգեր, կանչեր
Մայիսի 31- օր շուտասելուկ. բառաշարքերի, երգերի, բանաստեղծությունների ռիթմիկ արտասանություն
Հունիսի 2- 3 օր՝ պատում.  ընտրված ստեղծագործության պատում, սաները նկարում են կերպարները, միջավայրը. լվացք-ցուցադրություն, շուտասելուկների մշակում
Հունիսի 6-10՝  թատերական խաղեր. խաղեր ընտրված ստեղծագործությամբ   
 
ա. Ստեղծագործության պատում  տարբեր տրամադրություններով վերաբերմունքով,  
բ.
ստեղծագործության ռիթմիկ ներկայացում (շրխկան)
գ.
ստեղծագործության ստվերային կամ այլ ներկայացում
դ.
ստեղծագործության   ներկայացման մշակում
ե. ստեղծագործության  
ներկայացման մշակում:
Հունիսի 13-14.
«Բլբլան» թատրոն:
Լողուսուցման ամենօրյա ծրագիրը դաստիարակը ներկայացնում է խմբի բլոգում: 

«Ջա՜ն ամառ». շարունակելի:

  
 

 

 

Կարծիք գրել