«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Սովորողի աճի դիտարկում
2012-2013 ուստարի
Նախապատրաստական դասարան
Սան _____________________________________
Դասվար ___________________________________
1-ին դիտարկում
ամիս, ամսաթիվ |
2-րդ դիտարկում
ամիս, ամսաթիվ |
||||||
ցուցիչ |
Կարո ղանում է |
Չի կարո ղանում |
Կարո ղանում է |
Չի կարո ղանում |
|||
Խոսք, ստեղծագործական երևակայություն |
|||||||
Արտաբերում է բոլոր հնչյուններն առանձին և բառերում, խոսում է հասկանալի: |
|
|
|
|
|||
Լսում է դիմացինի խոսքը, իրեն ուղղված առաջադրանքները, հրահանգները հասկանում է, արձագանքում կամ կատարում: |
|
|
|
|
|||
Բացատրում, մեկնաբանում է ծանոթ բառերի իմաստները: |
|
||||||
Կարողանում ձևակերպել միտքը՝ նախադասություն կազմելով: | |||||||
Վերապատմում է լսած պատմությունը, հեքիաթը, դիտած ֆիլմը: | |||||||
Պատմում է իր հույզերի, զգացումների մասին: |
|
|
|
|
|||
Իրեն հետաքրքրող թեմային վերաբերող հարցեր է տալիս, կարողանում է հարցազրույց վերցնել : |
|
|
|
|
|||
Նկարագրում է ծանոթ առարկաներ, ծանոթ մարդկանց: |
|
|
|
|
|||
Նկարագրում է ծանոթ երևույթներ (անձրև, քամի, ցուրտ…): |
|
|
|
|
|||
Իր կենսափորձից ելնելով՝ բնութագրում է մարդկանց, ծանոթ ստեղծագործության հերոսներին: |
|
|
|
|
|||
Նոր ավարտ է մտածում հեքիաթի, պատմության համար կամ փոխում է ավարտը: | |||||||
Սեփական կենսափորձից ելնելով՝ կարծիք է հայտնում: | |||||||
Ճանաչում է հայերեն տառերը: | |||||||
Կարդում և հասկանում է 1-2 նախադասությամբ տեքստ: | |||||||
Ընդհանուր ճանաչողություն | |||||||
Գիտի իր անուն ազգանունը, հայրանունը: | |||||||
Գիտի իր հասցեն, իր ծննդյան օրը, ամիսը: | |||||||
Գիտի իր տան կամ ծնողներից մեկի հեռախոսահամարը: | |||||||
Գիտի ճանապարհային երթևեկության տարրական կանոնները (Լուսացույց, փողոց անցնելու կանոններ): | |||||||
Գիտի օրերի հերթագայությունը՝ երեկ, այսօր, վաղը: | |||||||
Գիտի օրվա պահերը՝ առավոտ, ցերեկ, երեկո, գիշեր: | |||||||
Գիտի տարվա եղանակները , դրանց առանձնահատկությունները, ինչպես է մարդն արձագանքում եղանակի փոփոխություններին: | |||||||
Խնամում է իր կամ դպրոցի կենդանիներին: | |||||||
Դեկորատիվ բույսի թաղար է ստեղծում և խնամում: | |||||||
Գտնում է երևույթների, կերպարների, առարկաների նմանություններն ու տարբերությունները: | |||||||
Կարողանում է փոքրիկ փորձեր, դիտարկումներ կատարել, պատմել իր արածի մասին: | |||||||
Գիտի վրա, մեջ, տակ, աջ, ձախ, մեջտեղ, միջև, վերև, ներքև, առաջին, վերջին, կողք, ետև, առաջ հասկացությունները. Կողմնորոշվում է տարածության մեջ: | |||||||
Նշում է ծանոթ առարկաները բնութագրող հատկանիշերը: |
|
|
|
|
|||
Տրամաբանական պարզ եզրահանգումներ է անում ( եթե-ապա, այնքան-որքան, այնպես-ինչպես): |
|
|
|
|
|||
Նախապատրաստում է իր գործողությունները (նախապատրասում է աշխատանքային սեղանը, խաղի պարագաները, միջավայրը, ուսումնական ճամփորդության անհրաժեշտ պարագաները) |
|
|
|
|
|||
Սեփական կենսափորձից ելնելով՝ պատճառաբանում է իր ենթադրությունները, եզրահանգումները, մտքերը, արարքները: |
|
|
|
|
|||
Տարբերակում է հարազատական կապերը: |
|
|
|
|
|||
մաթեմատիկա |
|||||||
Պատկերացում ունի առարկաների թվաքանակի վերաբերյալ` կարողանում է մինչև 10 առարկա հաշվել՝ մեկական ավելացնելով: |
|
|
|
|
|||
Համեմատում է առարկանները, իրեն տեսանելի չափելի մեծությունները՝ երկար-կարճ, մեծ-փոքր, հաստ-բարակ, մոտ-հեռու… |
|
|
|
|
|||
Նշում է առարկաների հատկություններ (գույն, ձև, չափս, նյութ) , համեմատում ըստ գույնի, ձևի, նյութի, չափսի: |
|
|
|
|
|||
Հավաքածուներում համեմտում է առարկաների քանակները՝ զույգեր կազմելու միջոցով: |
|
|
|
|
|||
Համադնելով համեմատում է նույն երկրաչափական պատկերները, այլ պատկերներ: |
|
|
|
|
|||
Համեմատում է առարկանեը ըստ թվի՝ շատ, քիչ, ավելի, պակաս, հավասար: |
|
|
|
|
|||
10-ից ետ է հաշվում՝ մեկական հանելով: | |||||||
10-ից ետ է հաշվում՝ երկուական հանելով: |
|
|
|
|
|||
Թվաբանական գործողություններ (գումարում, հանում) է կատարում 10-ի սահմաններում: |
|
|
|
|
|||
20-ից ետ է հաշվում՝ մեկական հանելով: |
|
|
|
|
|||
20-ից ետ է հաշվում՝ երկուական հանելով: | |||||||
Որոշում է մինչև 10-ը տրված բնական թիվը որ թվին է նախորդում և որ թվին է հաջորդում: |
|
|
|
|
|||
Ակնառուացնում է 1, 2 տասնյակը: |
|
|
|
|
|||
Պատկերացում ունի թվի կազմության մասին (մինչև 5 թիվը): |
|
|
|
|
|||
Պարզագույն չափումներ է կատարում` թզերով, ոտքերով, առարկաներով, քայլերով: |
|
|
|
|
|||
Լուծում է պարզ խնդիրներ հաշվելու, գումարման, հանման վերաբերյալ: |
|
|
|
|
|||
Կարողանում է նկարել խնդիրը: | |||||||
Պարզագույն խնդիրները ներկայացնում է նշաններով: |
|
|
|
|
|||
Կենցաղային, առօրյա իրավիճակներում գտնում է տարբեր լուծումներ: |
|
|
|
|
|||
Գտնում է կենցաղային, առօրյա իրավիճակում առաջացած խնդիրների արդյունավետ (օպտիմալ) լուծումը՝ կարճ ճանապարհը ընտրել, ճանապարհն ինչպես, ինչով անցնել, ինչ ամանով ջրել բույսերը… |
|
|
|
|
|||
Գտնում է պարզագույն օրինաչափություններ: |
|
|
|
|
|||
Պարզագույն օրինաչափություններով՝ մեկ-երկու հատկությամբ բազմություններ է կազմում: |
|
|
|
|
|||
Համեմատում է 2 բազմություններ: |
|
|
|
|
|||
Հավասարեցնում է երկու բազմությունների առարկաների քանակը ՝ մինչև 2 ավելացնելով կամ պակասեցնելով: |
|
|
|
|
|||
Ճանաչում և գրում է 1-10 թվանշանները | |||||||
Ճանաչում և անվանում է երկրաչափական որոշ պատկերներ, մարմիններ ` եռանկյունի, քառանկյուն, շրջան, գունդ, խորանարդ: | |||||||
20-ի սահմանում կատարում է գումարում և հանում | |||||||
Օգտվում է պարզագույն աղյուսակներից: | |||||||
ՏՀՏ հմտություններ |
|||||||
Միացնում-անջատում է համակարգիչը, էլեկտրոնային գրատախտակը և թվային այլ միջոցներ: | |||||||
Կարողանում է կատարել համակարգչային հաճախ գործածվող հրահանգները (բացել, գրանցել) | |||||||
Ճանաչում է համակարգչի հաճախ հանդիպող լատինատառ հրահանգներն ու բառերը: | |||||||
Նկարում է Paint կամ համակարգչային այլ համապատասխան ծրագրով կամ ծրագրերով: | |||||||
Օգտվում է Էլեկտրոնային գրատախտակի գործիքներից: | |||||||
Թվային ֆոտոխցիկով նկարում է: | |||||||
Ձայնագրիչով ձայնագրում է: | |||||||
Օգտվում է կրիչից (ֆլեշ): | |||||||
Բառ կամ բառակապակցություն է մուտքագրում: | |||||||
1-2 նախադասությամբ տեքստ է մուտքագրում: | |||||||
Պահպանում մուտքագրածը: | |||||||
Բացում է կրթահամալիրի կայքը: | |||||||
Սոցիալական զարգացում |
|||||||
Իրեն դրսևորում է որպես դասարան-հավաքանու անդամ՝դրսևորելով համապատասխան վարք: | |||||||
Համագործակցում է ընկերների հետ, աշխատում է խմբով: | |||||||
Ապրումակցում, աջակցում է ընկերներին: | |||||||
Մեծերի հետ կարողանում է հարաբերվել, համագործակցել: | |||||||
ճանաչում է ընկերների և մեծերի հույզերը և համապատասխան վարք է դրսևորում: | |||||||
Ինքնուրույնություն |
|||||||
Ինքնուրույն հանվում-հագնվում է: | |||||||
Օգտվում է սպասքից, կարողանում է սեղան սպասքադնել, հավաքել: | |||||||
Ինքնուրույն օգտվում է սանհանգույցից: | |||||||
Հետևում է անձնական հիգիենային: | |||||||
Գործը կատարում է մինչև վերջ: | |||||||
Սխալվելուց հետո ինքնուրույն ուղղում է իր սխալը : | |||||||
Ֆիզիկական զարգացում, մանր ընդհանուր մոտորիկա |
|||||||
Հմտորեն ներկում է նկարները, ավարտում է տրված զարդանախշը, կիսատ թողած նկարը համակարգչային ծրագրերով և թղթի վրա: | |||||||
Տարբեր կտրվածքներով, մանր կտորներով նկար է հավաքում: | |||||||
Կապում է կապիչներ, կոճկում է կոճակներ, մանր ուլունքներ է հավաքում թելի վրա: | |||||||
Աշխատում է պլաստիլինով, խմորով, կավով: | |||||||
Կարողանում է օգտվել մկրատից: | |||||||
Անցնում է աթոռի, հաստ պարանի տակով: | |||||||
Գնդակը գցում է նպատակատեղին /ցանցի, փոսի մեջ/: | |||||||
Կարողանում է գնդակը մի քանի անգամ նետել և բռնել: | |||||||
Քայլում է թեք հարթակի վրայով: | |||||||
Քշում է երկանիվ հեծանիվ: | |||||||
Թռչկոտելով առաջ է շարժվում: | |||||||
Կարողանում է ետ-ետ քայլել: | |||||||
Թռչում է շվեդական պատի վրայից /մինչև1մ. բարձրությունից/: | |||||||
Ուղիղ գծով գլորում է օղակը : | |||||||
Կարողանում է հավասարակշռված քայլել մարզական նստարանի վրա: | |||||||
Գործունեության ամփոփում |
|||||||
Մեծի հետ կամ ինքնուրույն ստեղծել է ուսումնական նյութեր՝ ընթերցարան, խնդրագիրք, կարաոկե, ձայնագրություններ… | |||||||
Մասնակցել է |
|||||||
Օլիմպիադաների | |||||||
Փառատոներ | |||||||
Ստուգատեսներ | |||||||
Թատերական և այլ ներկայացումներ | |||||||
Ուսումնաարտադրական նախագծեր | |||||||
Շրջակա միջավայրի խնամք, ծառատունկ, կենդանիների խնամք | |||||||
Ուսումնական ճամփորդություններ | |||||||
Կայքում տեղադրված այլ նյութեր | |||||||
Մրցանակ է ստացել | |||||||
Կրթահամալիրից դուրս հաճախում է | |||||||
Բացակայություններ | |||||||
այլ | |||||||
Անհատական զարգացման պլան |
|||||||
խնդիրը | Անհրաժեշտ աշխատանքի պլան | ||||||
Ոսումնական բացթողում | |||||||
Անձնային, հոգեբանական խնդիրներ | |||||||
Ֆիզիկական խնդիրներ | |||||||
այլ | |||||||
Դասարանի ղեկավար`
Ծնող՝
Բնութագիրը անհատական է: Կլինեն հմտություններ, կարողություններ, որոնք որոշ սաներ չեն ունենա, կլինի սովորող, որ բոլոր հմտություններն ու կարողությունները կունենա: Որոշ հմտություններ և կարողություններ սանը ձեռք կբերի 2-րդ կիսամյակում:
Փաստաթղթում հաշվի են առնվել հնարավոր տարբերակները:
Կարծիք գրել