5 տարեկանների (2010թ. ծնվածներ) խմբերի շաբաթվա աշխատանքային նախագիծ

5-6 տարեկանների (2010թ. ծնվածներ)

Ծրագրի իրականացման գործողությունների ծրագիրը՝ըստ շաբաթների

Մայիսի 18-22
Սաների գործունեությաւնն հիմնականում իրականացվում է բացթյա պայմաններում:
Շաբաթվա խնդիրները
՝
կենտրոնացում, համեմատում, խոսքը մեկնաբանելու  կամ պատճառաբանելու ունակության ձևավորում, լուսանկարելու կարողություն

Անհրաժեշտ միջոցներ և նյութեր՝
նկարելու պարագաներ
ծեփելու միջոցներ
‹‹Ծիածան›› փորձի համար անհրաժեշտ  անձեռոցիկ, թաս:

  • Ամեն օր խաղում ենք ծանոթացման, առավոտյան խաղեր «Խաղադարան»-ից:
  • Ամեն օր դիտում ենք՝ ով է բացակա  այդ օրը, քանիսն են այդ օրվա բացականները, ներկաներից ով է տեղյակ՝ ով ինչու է բացակայել: Համեմատում ենք՝ այսօր են շատ բացակաները, թե՝ երեկ:
  • Սաները ֆոտոխցիկով նկարում են իրենց ընկերոջ դիմանկարը, դասվարը տեղադրում ե խմբի բլոգում:
  • Միասին պատմում ենք Հ.Թումանյանի  ‹‹Ծիտը›› հեքիաթը:
  • էլեկտրոնային գրատախտակին դիտում ենք նախորդ օրը սաների նկարած դիմանկարները:
  • Պատում՝ ‹‹Մենք ծանոթ չե՞նք›› նախագիծ. յուրաքանչյուրը պատմում է իր մասին՝ (տարիքը, ծննդյան օրը, եղանակը, վայրը անպայման նշում են, եթե չգիտեն, ընտանիքում ճշտում են), ամբողջ ընթացքը դասվարը ձայնագրում է: Հետո ֆիլմ ենք պատրաստում յուրաքանչյուր սանի դիմանկարի տակ դնում է իր պատումը:
  • Իմ դիմանկարը՝ նկարում է սեփական դեմքը Ա-4 ֆորմատի թղթի վրա, դասվարը մուտքագրած թղթիկով փակցնում է սանի անունը: Դիմանակարները կախում են նկարների պարանին:
  • Միասին խաղում ենք Հ. Թումանյանի ‹‹Ծիտը›› հեքիաթը՝ դերով-խաղով, գնալ-գալով: Ինչպես կստացվի, դասվարը չի միջամտում, նկարահանում է:Զրույց-հարցում
  • Դասվարը հարցնում է՝ ոչխարներ կայի՞ն, նվագողներ կայի՞ն: Սաները պարզաբանում են իրենց պատասխանները (չէ՞ որ հեքիաթում նրանց մասին չի խոսվում):
  • Նշում ենք գործողությունների հերթականությունը, սկսում է դասվարը.
  • Ամենից սկսզբում մի ծիտ է լինում: Հետո ինչ է պատահում:
    Թվարկելով գնումեն՝ծտի ոտը փուշ է մտնում, գնում է տատի մոտ, տատը փուշը հանում է, թոնիրը վառում, ծիտը ետ է գալիս, փշի փոխարեն լոշիկն առնում է, թռչում, լոշիկը տալիս է հովիվին…Հեքիաթը բաժանում ենք դրվագների. դարձյալ դասվարն է սկսում.
  • Ծտի ոտը փուշ մտավ
  • Ծիտն ու տատը
  • Ծիտն ու հովիվը…

Գուաշով կամ յուղամատիտով նկարում ենք Հ. Թումանյանի ‹‹Ծիտը›› հեքիաթի դրվագները առանձին  թղթերի վրա՝ ստուգում-լրացնում-համեմատում ենք:

Խաղ+մարմնամարզություն (փորձում ենք սովորել առարկայի (մարդու) դիրքը մեկ այլ առարկայի (մարդու) նկատմամբ՝

  • շարքում ինձնից առաջ X-ն է
    շարքում ինձնից հետո y-ն է
    z-ի կողքին a ու b-ն եn
    c-ն  ու d-ն e-ի կողքին են:   (տակ, վրա, կողք, մեջ):
    Նույն խնդիրներով խաղեր իրերով-առարկաներով:Բնագիտական փորձ ‹‹Ծիածան››:
    Սաները անձեռոցիկի վրա ֆլոմաստերով տարբեր գույներով կետեր են անում և անձեռոցիկի ծայրը մտցնում են ջրի մեջ, պատմում – եզրակացնում են, թե ինչ է տեղի ունեցավ:Կավով սեփական դիմանկարի ծեփում:

5-6 տարեկանների մեկամյա ուսուցման խմերի դաստիարակներ՝ Դիանա Գևորգյան, Հասմիկ Պողոսյան, Արմինե Գյոնջյան, Անահիտ Աղասյան

Կարծիք գրել