Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
«Կրտսեր դպրոց-պարտեզում 5 տարեկանների նախապատրաստական խումբ
Ուսումնական գործունեության բովանդակությանը ներկայացվող պահանջներ
-
Ոչ թե դասացուցակային առարկայական ուսուցում և ինֆորմացիայի հաղորդում, այլ` զարգացում ամենօրյա ազատ ստեղծական տարաբնույթ գործունեության արդյունքում
-
կենդանի շփման, սեփական փորձի միջոցով հմտությունների, կարողությունների, գիտելիքի ձևավորում
-
ՏՀՏ միջոցների (ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, հեռախոս, նոթբուք-նեթբուք) գործնական կիրառում
-
Էլեկտրոնային զարգացնող խաղերի, պարզագույն ծրագրերի ամենօրյա գործածման միջոցով համակարգչային գործառական հմտությունների ձևավորում
-
ուսումնական գործընթացի արդյունքում ուսումնական նյութերի ստեղծում
-
Խաղերի, երգերի, խաղ-բանաստեղծությունների միջոցով անգլերենի և ռուսերենի որոշակի լեզվական պաշարի ձևավորում
-
Սաների ուշադրության, դիտողականության, կողմնորոշվելու, կենտրոնանալու, սոցիալական միջավայրում շփվելու, համագործակցելու կարողությունների ձևավորում և զարգացում
-
Ծեսերի, երաժշտական և ազգային խաղերի, բանահյուսական նյութերի միջոցով ազգային մշակույթի փոխանցում
Ծրագրի խնդիրները`
ստեղծագործական երևակայության զարգացում (խոսք, տեխնոլոգիա, ՏՀՏ)
խոսքի զարգացում, տառաճանաչություն
մաթեմատիկական հասկացությունների, բնագիտական փորձի ու գիտելիքների ձևավորում և զարգացում, այդ թվում` բույսերի և կենդանիների խնամք և ուսումնասիրություն, բնագիտական փորձեր
գեղարվեստական դաստիարակություն, գեղագիտական ճաշակի ձևավորում
ֆիզիկական զարգացում. մարմնակրթություն
օտար լեզվի (անգլերեն, ռուսերեն) ուսուցում
հետազոտական ունակությունների ձևավորում և զարգացում
Խոսքի (բանավոր, գրավոր, շարժումային, նշաններ, նկարներ, մնջախաղ), ստեղծագործական երևակայության զարգացում
բանավոր զրույցներ, նկարագություններ, բնութագրումներ
հատված-նախադասություն-բառ-հնչյուն-տառ շղթայի հասկացությունների ձևավորում
հեգելու հմտությունների ձևավորում երգերի, ծափխաղերի, հաշվերգերի և այլ միջոցներով
տառաճանաչություն իրական-գործառական անհրաժեշտությունից բխող գործունեության արդյունքում (ուսումնական նախագծերի իրականացում, ինֆորմացիա փոխանցելու կամ ստանալու, ուսումնական նյութ ստեղծելու և այլ գործառույթների իրականացում, տառերի կերպավորումը, ծեփումը՝ որպես ստեղծագործական աշխատանք …)
ռոդարիական մեթոդների կիրառում
տոների, ծեսերի, մեդիաօլիմպիադաների իրականացում
թատրոն-խաղը (խաղ, մնջախաղ, տիկնիկային և այլ ներկայացումներ) որպես ընդհանուր զարգացման միջոց
կերպարվեստը` երեխայի ինքնարտահայտման, ինքնադրսևորման միջոց, նկարը՝ հաղորդակցման լեզու:
Մաթեմատիկական հասկացությունների, բնագիտական փորձի և գիտելիքների ձևավորում և զարգացում
Ուսուցման, զարգացման իրականացում`այն կապելով երեխաների առօրյա կենսագործունեության հետ
հիշողության զարգացում, կողմնորոշում ժամանակի և տարածության մեջ (առջև, ետև, տակ-վրա, աջ-ձախ, երեկ-այսօր-վաղը, օրվա պահերը…)
ուշադրության կենտրոնացում
խմբավորում ըստ հատկանիշների
չափումներ կատարելու հմտությունների ձևավորում և զարգացում
բանավոր հաշիվ
հաշիվ-հետհաշիվ
առարկաների խմբին առարկա ավելացներ-պակասեցնել
տարածության և ժամանակի մասին պատկերացումների ձևավորում
համեմատում
մեծությունների , պատկերների համեմատում
ամբողջի, մասի գաղափար
առարկաների չափերի, քանակների համեմատում
թվաբանական գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորում
բնության, շրջակա միջավայրի և կենդանիների խնամքի և պահպանության փորձի, մշակույթի ձևավորում
Ծանոթացում պարզագույն երկրաչափական մարմիններին և պատկերներին
Գեղարվեստական դաստիարակություն, գեղագիտական ճաշակի ձևավորում
Ամնենօրյա երաժշտական գործունեություն
Առավոտյան ծես՝ ամբողջական, ինտեգրացված ուսուցման միջոց
Կերպարվեստ, քանդակ, ծեփ ամեն օր` առանց «ուսուցողական» միջամտության, ազատ, ստեղծագործական միջավայրում
Ծեսերի, տոների, տոնակատարությունների, ստուգատեսների իրականացումը սաների զարգացման կազմակերպման, ուսումնական նյութի փոխանցման միջոց
Ստեղծագործում` ՏՀՏ միջոցներով
Ֆիզիկական զարգացում. մարմնակրթություն
Սաների մարզական գործունեության կազմակերպումը իրականացվում է որպես մարմնակրթական մատծողության (մշակույթի) ամբողջական համակարգ
Ամենօրյա ֆիզիկական գործունեություն
Մարմնամարզություն
Լողուսուցում
Մարզական խաղեր
Ազգային – ծիսական, բակային, երաժշտական խաղեր
Պար-պլաստիկա
Մարմնի հիգիենա
Ուսումնական նյութերին ներկայացվող պահանջներ
Նախապատրաստական դասարանում օգտագործվող ուսումնական նյութի բովանդակությունը բխում է կրթահամալիրի զարգացման ծրագրից
Ուսումնական նյութը
Բացառում է պասիվ, անգիր ուսուցումը
Համապատասխանում է սաների տարիքային առնձնահատկություններին, հետաքրքրություններին, մտավոր ունակություններին
Սաների ձեռք բերած հմտությունները, կարողությունները, գիտելիքները լիարժեք կիրառելու հնարավորություն է տալիս.
Նպաստում է սաների ստեղծագործական երևակայության զարգացմանը, ստեղծական աշխատանքով զբաղվելու կարողության ձևավորմանն ու զարգացմանը.
Նպաստում է սաների ՏՀՏ հմտությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը.
Զարգացնում է սաներին ինքնուրույն աշխատելու կարողությունը.
Զարգացնում է սաների` խմբով աշխատելու կարողությունը.
Կրթահամալիրի կայքն ու ենթակայքերն օգտագործվում են որպես ուսումնական միջավայր:
Դասարանի ղեկավարը ՝ դասվար (դասավանդող)
ընդունվում է համապատասխան վերապատրաստումն ու մրցույթն անցնելուց հետո:
Խմբի սաների գործունեության կազմակերպիչն ու Ծրագրի իրականացման պատասխանատուն է:
Ունի անհատական թվային ուսումնական գործիքներ՝ նոթբուք-նեթբուք, լուսանկարչական ապարատ, ձայնագրիչ, բջջային հեռախոս.
-
ազատ տիրապետում է հայերեն գրավոր և բանավոր խոսքին
-
տանը և դպրոցում ունի համացանցին միացված համակարգիչ (նոթբուք-նոթբուք )
-
տեխնիկապես գրագետ է՝ ազատորեն օգտվում է ՏՏ միջոցներից, դրանք կիրառում է աշխատանքում, առօրյայում
-
տիրապետում է կրթահամալիրում կիրառվող համակարգչային ծրագրերին, օգտվում է ինտերնետից, սպասարկում է կրթահամալիրի կայքը
-
ունի բլոգ ևակտիվ վարում էէ այն
-
համացանցի, բլոգի, skydrive-ի, hօtmail –ի միջոցով կազմակերպում է ծնողական կրթություն, տեղեկատվություն, ծնողների, սաների հետ միասնական աշխատանքներ է ստեղծում
Դասվարը տիրապետում է բոլոր այն հմտություններին և կարողություններին, որոնք ձևավորվում և զարգացվում են նախակրթարանում՝
-
Տիրապետում է ՏՏ անհրաժեշտ հմտությունների, բլոգավարությանը, մոնտաժային պարզ ծրագրերի…
-
ունի անձնական բլոգ, որտեղ ներկայացվում է խումբը, խմբի գործունեությունը, իրականացվում է մեծահասակների կրթություն.
-
տիրապետում է գոնե մի օտար լեզվի.
-
ապահովում է հիգիենիկ զարգացնող միջավայր.
-
երգում է.
-
պարում է.
-
լողում է.
-
ստեղծագործում է.
-
հետազոտական աշխատանքներ է կատարում (հոդված, դիտարկում, թարգմանություն, ուսումնական նյութի ստեղծում).
-
համապատասխան կարգով մասնակցում է կրթահամալիրի Ուսումնական օրացույցով նախատեսված համապատասխան ստուգատեսներին, փառատոներին, ճամփորդությունների
-
ամենաուշը մի օր առաջ իր էջում տեղադրում է օրվա աշխատանքային նախագիծը
-
Գործունեության արդյունքում ստեղծված նյութերը տեղադրվում խմբի էջերում կամ բլոգում, հրապարակվում են «Պարտեզ» ամսագրում, mskh.am-ում։
-
Կայքում էլեկտրոնային նյութ է տեղադրում օրվա գործունեության, հետաքրքիր միջադեպերի, խմբին և իր աշխատանքին առնչվող այլ թեմաներով:
Դաստիարակի կարևոր անելիքները ոգևորելն ու խրախուսելն են:
Սանը միշտ համոզված է, որ իրեն հասկանում են և գնահատում, որ ինքը հարմարավետ միջավայրում է:- ուղղորդում է երեխայի գործունեությունը` նպաստելով նրա ֆիզիկական, մտավոր, հոգևոր, սոցիալական զարգացմանը, հետաքրքրում է, շահագրգռում, ոգևորում, խրախուսում է երեխային, մղում ավելին անելու. օգնում է երեխային` բացահայտելու իր ողջ ներուժը : Խրախուսում է գնալ այնքան հեռու, որքան թույլ են տալիս նրա անհատական հնարավորություններն ու ճանաչողական զարգացումը` դրանով նպաստելով նրա առաջընթացին, ինքնավստահության զարգացմանը, նրա կայացմանը
- երեխայի ազատ, ինքնաբուխ գործունեության ակտիվ մասնակիցն ու դիտարկողն է
- հարգում է երեխայի ազատությունը և արժանապատվությունը. երեխայի հետ վարվում է մեծի նման, նրան վերաբերող հարցերը քննարկում է նրա հետ:
Դասվարի գործառույթները
Դասարանի գործունեության կազմակերպիչն ու Ծրագրի իրականացման պատասխանատուն դասվարն է:
Դասվարի գործունեությունը համակարգվում է համապատասխան կարգով, նրան մեթոդական աջակցություն է ցուցաբերում տնօրենը, ծրագրի համակարգողը:
Դասվարը
ունի ինտերնետին միացած անհատական համակարգիչ, թվային ֆոտոխցիկ և ձայնագրիչ, անարգել օգտվում է կրթահամալիրի գրադարանի, մեդիատպարանի հնարավորություններից:
ծրագրի համակարգողի և մասնագետների աջակցությամբ որոշում է ուսումնական պարապմունքների բովանդակությունը, կազմում աշխատանքային նախագիծ (ամսական, օրական կամ շաբաթական), ստեղծում ուսումնական նյութեր, ապահովում նախապատրաստական ուսուցման համար համապատասխան միջավայր:
պատասխանատու է դպրոցում գտնվելու ընթացքում սովորողի անվատանգության, միջավայրը մշտապես հիգիենիկ վիճակում պահելու, սովորողի ինքնուրույն գործունեության, ինքնասպասարկման, տեխնոլոգիական հմտությունների և ստեղծականության զարգացման, սովորելու ցանկությունը շարունակ զորացնելու համար:
Դասվարի աշխատանքային գործունեությունն արտացոլվում է Skydrive-ում և դաստիարակի անձնական բլոգում:
Դասվարը ամենաուշը մի օր առաջ իր էջում, «Պարտեզ» ամսագրում տեղադրում է օրվա աշխատանքային նախագիծը , որտեղ նշում է
-
անհրաժեշտ ուսումնական տեխնիկական միջոցները, օգտագործվելիք ուսումնական նյութերը և նախապատրաստում դրանք հաջորդ օրվա գործունեության համար
-
անհրաժեշ տության դեպքում համացանցային համապատասխան էջի հղումն է տալիս
-
օրվա խնդիրները և դրանց իրականացման ձևերը. Նկարագրում է դրանք
օրվա գործունեության մանրամասն նկարագրությունը:
Օրվա վերջում, ամենաուշը հաջորդ օրը, դաստիարակն իր էջում կամ օրագրում ամփոփում է օրվա աշխատանքը՝ փաստացի տեղեկություններ նշելով օրվա գործունեության մասին. ինչ գործունեությամբ են զբաղվել, ինչն ինչպես են արել, ով է մասնակցել, ինչն է ստացվել, ինչը չի ստացվել.
դիտարկում, եզրահանգումներ է կատարում,
դրանք հաշվի առնելով՝ կազմում է կամ լրամշակում է հաջորդ օրվա աշխատանքային նախագիծը:
Գործունեության արդյունքում ստեղծված նյութերը տեղադրվում են սանի էլեկտրոնային փաթեթում, դասավանդողի էջերում, հրապարակվում են «Պարտեզ» ամսագրում, mskh.am-ում։
Կայքում էլեկտրոնային նյութ է տեղադրվում օրվա գործունեության , հետաքրքիր միջադեպերի, խմբին և իր աշխատանքին առնչվող այլ թեմաներով:
Դասվարը սովորողի ծնողի հետ մշտապես պահպանում է գործընկերային հարաբերություններ, նպաստում նրա մանկավարժական կրթությանը, սովորողի գործունեության մասին տրամադրում ամբողջական տեղեկություններ, ծնողին մասնակից դարձնում դասարանի գործունեության կազմակերպմանն ու իրականացմանը, նյութական միջավայրի բարելավմանը:
Նախագիծ
ՀՀ ԿԳՆ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ
2014-2015 ՈՒՍՏԱՐԻ
Ք. Երևան « »_______________________ 2014թ.
Պայմանագրի կողմեր
ՀՀ ԿԳՆ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ________________ը (այսուհետ` Դպրոց) ի դեմս ղեկավար ________________ ի (այսուհետ` ղեկավար) և ________________________________ ի (այսուհետ` Սան) օրինական ներկայացուցիչ _____________________________ը (այսուհետ՝ օրինական ներկայացուցիչ) կնքում են սույն պայմանագիրը մեկամյա նախապատրաստական ուսուցման կազմակերպման վերաբերյալ:
1. Պայմանագրի առարկան
Կրթահամալիրում իրականացվող «Ստեղծողի մոբիլ դպրոց» հեղինակային (պետական այլընտրանքային) կրթական ծրագրով (այսուհետ` Ծրագիր) 5-6 տարեկան Սանի առանձնահատկություններին համապատասխան ուսուցման և զարգացման կազմակերպումն է, այդ թվում`
1.1 ուսուցման կազմակերպում մոդել միջավայրում, 20-25 հոգիանոց խմբում.
1.2 ուսուցման կազմակերպում թվային միջոցների` էլեկտրոնային գրատախտակի, պրոյեկտորի, համացանցի, ֆոտոխցիկի, ձայնագրիչի կիրառմամբ.
1.3 համացանցի շարունակական գործածում Դպրոցում և տանը.
1.4 ամենօրյա օտար լեզու
1.5 ամենօրյա մարմնակրթություն՝ մարմնամարզություն, մարզական և այլ շարժուն խաղեր.
1.6 երաժշտության ունկնդրում, դասարան հանույթ՝երգ, պար, երաժշտական խաղ-ներկայացումներ
1.7 Բնագիտական գործունեություն. թվաբանություն՝ իրական կայնքում.
1.8 երեքանգամյա առողջ սնունդ.
1.9 «Պարտեզ» ամսագիրը, դպրոցի կայքը, դաստիարակի (խմբի) բլոգը, դաստիարակի էլեկտրոնային հասցեն, Sky Drive-ը` Սանի ուսումնական գործունեության մասին անընդհատ ու ամբողջական տեղեկատվության միջոցներ.
1.10 2015թ. փետրվարի մեկին Սանը սահմանված կարգով տեղափոխվում է առաջին դասարան, գործունեությունը կազմակերպվում է ըստ կրթահամալիրի 2014-2015 ուստարվա առաջին դասարանի ուսպլանի
2. Օրինական ներկայացուցիչն իրավունք ունի`
2.1. ծանոթանալու Սանին առնչվող ցանկացած հարցի.
2.2. ՀՀ օրենսդրությամբ, կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոններով որոշված կարգով պաշտպանելու Սանի շահերն ու իրավունքները.
2.3. ծանոթանալու ծրագրի տարեկան ծախսերի նախահաշվին և դրամական ծախսերի հաշվետվությանը.
2.4. անձամբ կամ ծրագրի ծնողական խորհրդի միջոցով վերահսկելու պայմանագրի կատարումը, ծախսերը.
2.5. ուստարվա ընթացքում երեխային տեղափոխելու Դպրոցի նախակրթարանի ընդհանուր զարգացման խումբ. 2015-2016 ուստարում ընտրելու 12-ամյա հանրակրթական դպրոցի առաջին դասարանը. Սա գուցե արժե ձևակերպել այսպես՝ ուստարվա ընթացքում դասվարի կամ/և կրթահամալիրի համապատասխան մասնագետի առաջարկով և ծնողի համաձայնությամբ սանին տեղափոխելու Դպրոցի նախակրթարանի ընդհանուր զարգացման խումբ (որպես ղեկավարի իրավունք).
2.6. ներկա լինելու կամ հետևելու ուսումնական գործընթացին:
3. Օրինական ներկայացուցիչը պարտավոր է`
3.1. ծանոթանալ մեկամյա նախապատրաստական ուսուցման ծրագրին և կատարել ծրագրով նախատեսված պարտականությունները.
3.2. Դպրոցի ղեկավարի կամ դասվարի հրավերով ներկայանալ.
3.3. ապահովել Սանի ամենօրյա ներկայությունը ուսումնական գործընթացին.
3.4. ապահովել Սանին ուսումնական գործընթացի համար անհրաժեշտ անհատական նյութերով և միջոցներով.
3.5. սահմանված կարգով ժամանակին տեղեկացնել Սանի բացակայությունների մասին.
3.6. ժամանակին և ամբողջությամբ վճարել ստացված ծառայությունների համար.
3.7. ունենալ էլեկտրոնային հասցե, օգտագործել էլեկտրոնային փոստը, ամեն օր հետևել կրթահամալիրի, դպրոցի կայքին, դաստիարկի բլոգին.
3.8. Սանին տանը ապահովել համացանցին միացած համակարգչով:
4. Ղեկավարն իրավունք ունի.
4.1. անհրաժեշտության դեպքում հրավիրելու Օրինական ներկայացուցչին.
4.2. Օրինական ներկայացուցչի կողմից իր պայմանագրային պարտավորությունները չկատարելու դեպքում պայմանագիրը լուծելու.
4.3. ուստարվա ընթացքում դասվարի կամ/և կրթահամալիրի համապատասխան մասնագետի առաջարկով և ծնողի համաձայնությամբ սանին տեղափոխելու Դպրոցի նախակրթարանի ընդհանուր զարգացման խումբ:
5. Ղեկավարը պարտավոր է.
5.1. ապահովել կրթական ծրագրի իրականացման միջավայր, պայմաններ և կազմակերպում.
5.2. Օրինական ներկայացուցչին ծանոթացնել ծրագրին, ուսումնառության պայմանագրին և գործող կարգերին.
5.3. Օրինական ներկայացուցչի ցանկությամբ և միջոցներով կազմակերպել լրացուցիչ կրթական ծառայություններ (կրթություն).
5.4. ապահովել ըստ ծրագրի ծախսերի նախահաշվի` գումարի ծախսը և հաշվետվություն ներկայացնել դպրոցի, խմբի ծնողական խորհուրդներին` ի գիտություն.
5.5. ապահովել հոգեբանի, սոցիալական մանկավարժի, հատուկ մանկավարժի, 1-ին բուժօգնության ծառայություն.
5.6. սահմանված կարգով կազմակերպել Սանի սնունդը.
5.7. Օրինական ներկայացուցչի ցանկությամբ և միջոցներով աջակցել Սանի՝ սահմանված կարգով տրանսպորտային տեղափոխման կազմակերպմանը:
7. Ծրագրի ֆինանսական ապահովումը
7.1. ըստ սովորողի թվի պետական դրամական հատկացումներ
7.2. կրթահամալիրում պետական աջակցությամբ իրականացվող «Փորձարարական մանկավարժական ծրագրերի իրականացում հանրակրթությունում» ծրագրի դրամական հատկացումներ
7.3. ուսումնառության պայմանագրով որոշված` Սանի Օրինական ներկայացուցչի վճար:
8. Պայմանագրի գինը և հաշվարկների կարգը
8.1. Ծրագրով նախատեսված Սանի սննդի, խնամքի ծառայությունների համար Օրինական ներկայացուցիչը վճարում է x ՀՀ դրամ. առաջին մուծումը` 20 000 (քսան հազար) ՀՀ դրամ, կատարում է պայմանագրի կնքման պահին:
8.2. Պայմանագրով որոշված վճարումները սահմանված կարգով փոխանցել կրթահամալիրի հաշվարկային հաշվին` մինչև ընթացիկ ամսվա 1-ը՝ ամսական վճարելով x (x հազար) ՀՀ դրամ:
8.3. Պայմանագրով չնախատեսված լրացուցիչ ծառայության համար կնքվում է լրացուցիչ պայմանագիր:
9. Պայմանագրի ժամկետը, փոփոխման ու լուծման պայմանները
9.1. Պայմանագիրն ուժի մեջ է մտնում ստորագրման պահից և գործում է մինչև 2015թ. փետրվարի 1-ը:
9.2. Պայմանագիրը կարող է փոխվել կողմերի համաձայնությամբ: Կատարված փոփոխությունները կամ լրացումները համարվում են Պայմանագրի անբաժանելի մաս:
9.3. Պայմանագիրը ցանկացած ժամանակ կարող է լուծարվել Օրինական ներկայացուցչի նախաձեռնությամբ:
9.4. Պայմանագիրը կարող է լուծարվել կողմերից մեկի՝ պայմանագրային պարտավորությունները չկատարելու դեպքում:
10. Այլ պայմաններ
10.1. Եթե պայմանագրի լուծարման պահին ծնողի կատարած մուծումներն ավելի են, քան պայմանագրով մատուցված ծառայությունները, կրթահամալիրը ծնողին վերադարձնում է մնացորդային գումարը:
10.2. Սույն պայմանագիրը կազմված է հավասարազոր իրավաբանական ուժ ունեցող հայերեն երկու օրինակից: – Էլեկտրոնայինը տալու դեպքում նշում ենք երկու օրինակ բառը???Յուրաքանչյուր կողմի մոտ գտնվում է պայմանագրի մեկ օրինակ:
10.3. Պայմանագրի գործողության ժամկետի ավարտից հետո Պայմանագրի օրինակը սահմանված կարգով Դպրոցում պահպանվում է հինգ տարի։
ԿՈՂՄԵՐԻ ՀԱՍՑԵՆԵՐԸ ԵՎ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ՝
Օրինական ներկայացուցիչ՝
|
Հանրակրթության իրականացնող |
Անձնագիր` | «Մխիթար Սեբաստացի» կթահամալիրի |
Անուն` | Դպրոց-պարտեզ |
Ազգանուն` | Տնօրեն` Տաթևիկ Բլեյան |
Ստորագրություն` | Ստորագրություն` |
Հասցե` | Հասցե` Ա. Բաբաջանյան 38/1 |
Հեռախոս` | Հեռախոս` (010)74.21.72, (077) 09.28.48 |
Էլ.հասցե` | Էլ. հասցե՝ [email protected] |
Բանկային հաշվի համարը` Հայէկոնոմբանկ Մետաքս մասնաճյուղ հ/հ 163218137665
Կարծիք գրել