Մայիսյան հավաք

Բնագիտական աշխատանք նախակրթարանում ըստ ուսումնական օրացույցի

Ըստ ուսումնական օրացույցի սեպտեմբերի 1-ից սկսվում է «Աշնանային պարտեզ»  նախագիծը : Աշնանային պարտեզում գրավիչ նախագիծ կա՝ «Սերմնահավաք-սերմնացան»: Օգտվեցինք կրթահամալիրի հրատարակած  «Ծուղրուղու» ժողովածուի «Մանկան տոնացույցի» «Աշնան ծեսի» ծրագրից, փոխեցինք, մերն ավելացրինք, ընթացքում զարգացրինք, և ստացվեց հետաքրքիր գործնական աշխատանք, որը մենք սիրով և հետաքրքրությամբ ենք արել:    Ցորենացան:

Սա կարելի է յուրահատուկ բնագիտական փորձ համարել: Այն սկսել ենք աշնանը, շարունակել ենք գարնանը, թե ինչ կստացվի ամռանը, կերևա ամռանը:Կարելի է ասել՝ որն է դրա նպատակը, աճած ցորենն ինչ ենք անելու:

Նախ՝ մենք հնարավորություն ունեցանք հետևելու բույսը ցանելու, դրա աճի ընթացքին, ուսումնասիրեցինք, չափեցինք, համեմատեցինք,  հետևեցինք նյութի վիճակի փոփոխությանը՝ ցորեն-ալյուր-խմոր-լավաշ. ցորենից փոխինձ, լավաշ պատրաստեցինք:  Լավաշթխիկի սիրուն ծես ստացվեց: Մոռացված կերակուրներ պատրաստեցինք փոխինձով:  Լավաշթխիկ; Փոխինձ

Ուսումնասիրեցինք ցորենի հատիկները, հետո ցանեցինք: Սկսվեցին դիտարկման աշխատանքները, առաջին ծիլերի և աճի ընթացքը Առաջին ծիլեր:

Ամեն օր կատարում էինք չափումներ մատների օգնությամբ: Մինչև մեր ցորենը հասկեր կդառնար, մենք ավելի լավ ուսումնասիրեցինք ցորենը, ավանդություններ և այլ պատմություններ լսեցինք ցորենի, հացի մասին: Այցելեցինք Աշտարակի ջրաղաց, տեսանք,թե ինչպես է ցորենը ալյուր դառնում Աշտարակի ջրաղացում:  Ստեղծագործական տարբեր աշխատանքներ կատարեցինք, արդյունքում ստեղծվեց մեր ցորենամոլորակը Ցորենամոլորակը: Քանի որ առջևում ձմեռ էր, մեր ցորենամոլորոկը  քնեց, բայց գարնան գալուն պես ցորենը արթնացավ ու նորից ծիլեր տվեց  ու հիմա նա 10 ափաչափ է, 5 տարեկան երեխայի հասակ ունի ու արդեն հասկեր է տվել:

Շարունակվում են դիտարկման, ստեղծագործական երևակայության զարգացման, չափումների, բնագիտական գործունեության  աշխատանքները

Այս նախագծի օգնությամբ երեխաների մոտ զարգացան մի շարք կարողություններ` հետազոտական ունակությունների ձևավորում և զարգացում, ստեղծագործական երևակայության, բանավոր խոսքի զարգացում, բնագիտական փորձի ու գիտելիքների ձևավորում և զարգացում, այդ թվում` բույսերի խնամք և ուսումնասիրություն, միմյանց հետ համագործակցելու և հաղորդակցվելու , համեմատելու, համադրելու ունակություններ, ՏՀՏ  անհրաժեշտ հմտությունների ձևավորում (ձայնագրիչ, թվային ֆոտոխցիկ ):

Բնագիտական գործունեությունը ապահովում է սաների ազատ, անկաշկանդ, բազմակողմանի   գործունեութունը և զարգացումը: Սովորողը գիտելիք է ձեռք բերում իրական աշխատանքի, ուսումնասիության, զննման միջոցով:

Ինքը՝ նախագիծը, տարբեր գործունեություններ է ներառում, որոնք փոխկապակցաված են միմյանց հետ՝ բնագիտական փորձերից  մինչև բանահավաքություն:

Ցորենացան

Առաջին ծիլեր

Աշտարակի ջրաղացում

Լավաշթխիկ

Փոխինձ

Ցորենամոլորակը

Մարգազրիտ Թամազյան

Հիմնական դպրոց

 

 

Կարծիք գրել