Նախագիծ
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
«Ստեղծողի դպրոց. անհատի կրթական պատվեր. մեդիակրթություն» պետական այլընտարանքնային ծրագիր
«Նախադպրոցական կրթություն» կրթական ծրագիր
5 տարեկանների նախապատրաստական խումբ
Մաթեմատիկական հասկացությունների ձևավորում
Սեպտեմբեր-նոյեմբեր
Առարկաների հատկություններ. գույն ձև, չափս, նյութ
Խմբավորում, համեմատում, հաշիվ երկարաչափական պատկերներ, գումարում, հանում, չափումներ 40 ժամ
Առարկաների հատկություններ՝ գույն, չափս, ձև, նյութ
Առարկաների գույները. գույների ճանաչումը կարելի է տարբեր հնարքներով իրականացնել՝ հետաքրքիր, ուրախ, գործնական:
Օրվա գույն. Պայմանավորվում են հագնել տարբեր գույնի միագույն շապիկներ: Խմբեր են կազմում և առաջադրանք ստանում: Կարմիր շապիկ հագած սաները ջրում են ծաղիկները, կապույտ շապիկներ հագած սաները աշխատում են խոհանոցում:
Դաստիարակը Smart ծրագրով պարզ խաղեր է ստեղծում:
Համացանցում այդպիսի խաղեր կան:
Գույն-տրամադրություն: Զուցում են տրամադրությունների մասին, որոշում են տրամադրությունների գույները, փորձում են մեկնաբանել գույն-տրամադրություն կապը: Այնուհետև գուաշով կամ Paint ծրագրով նկարարում են որևէ տրամադրություն:
Առարկաների չափսերը. Առարկաների միջև առնչություններ՝ մեծ-փոքր, կարճ-երկար, հաստ-բարակ, լայն-նեղ նույն չափսի:
Նախ համեմատում են ձևով նույնը չափսերով տարբեր 2 առարկա՝ մեծ-փոքր, հետո 3 առարկա:
Բարձր-ավելի բարձր-ամենաբարձր աշտարակներ, ծառեր, շենքեր, իրենց հասակները… և հակառակը՝ ցածր-ավելի ցածր-ամենացածր
Երկար-ավելի երկար-ամենաերկար և հակառակը՝ կարճ-ավելի կարճ-ամենակարճ
Լայն-ավելի լայն-ամենալայն և հակառակը՝ նեղ-ավելի նեղ-ամենանեղ:
Smart ծրագրով համադնելով (մեկը մյուսի վրա դնելով) համեմատում են նույն երկաչափական պատկերները, այլ մրգեր, տարբեր պատկերներ…
Համեմատում են իրենց ձեռքերը, ոտքերը, հասակները, տարբեր երկարության քանոններ, փայտեր, պարաններ, փուչիկներ:
Առարկաների քանակը 3-ից ավել է: Դասավորել աճման կարգով՝ մեծից փոքր, հաստից բարակ, երկարից կարճ և հակառակը:
Այնպես, որ համեմատելը սաների համար դառնում է հաճելի զբաղմունք, համեմատում են ամեն ինչ:
Առարկաների կամ պատկերների խմբավորում ըստ ընդհանուր հատկությունների. հավաքածուների կազմում:
Էլեկտրոնային գրատախտակին տարբեր խմբերի առարկաների խառը խումբ է, սաները դրանք խմբավորում են ըստ որոշակի հատկանիշի: Դրանք երկրաչափական պատկերներ են, տարվա տարբեր եղանակներին բնորոշ առարկաներ, երևույթներ, կենդանիներ և թռչուններ…
Սկզբում խմբավորում են ըստ 2 հատկանիշների, հետո աստիճանաբար հատկանիշների թիվն ավելացվում է:
Հավաքածուից մասի անջատում
Ընդհանուր հավաքածուից առանձնացնում են նույն հատկությունն ունեցող առարկաներ:
Պտուղների խմբից առանձնացնել մրգերը:
Կենդանիների խմբից առանձնացնել թռչուններին:
Գործիքների խմբից առանձնացնել կտրող գործիքները:
Քանակ հասկացությունը անկախ առարկաների տեսքից, չափից
- Հաշիվ . մեկ, շատ
Սաները պիտի ընկալեն, պատկերացնեն 1-ի գաղափարը, հետո արդեն՝ մնացած թվերը:
Հաշվում են միայն առարկաներով՝ փայտիկներ, շշերի կափարիչներ, մետաղադրամներ, կորիզներ, համրիչներ: Հաշվում են ավելացնելով, հետո՝ պակասեցնելով: Սաները ընկալում են, որ որևէ թվի հաջորդ թիվն ստացվում է դրան 1 ավելացնելով, հետո նաև՝ հետ հաշվելիս նախորդ թիվն ստանալու համար թվից 1 պետք է հանել:
Հավասարության գաղափար կամ հասկացություն. նույնքան Քանակն արդեն կապված չէ առարկաների արտաքին տեսքից, դիրքից կամ այլ հատկություններից:
Այս հասկացության յուրացման համար բացառվում է համրանքը, կիրառվում է միայն զուգորդման մեթոդը:
Մի առարկայի կողքին դնում են մեկը՝ հասկանալու համար հավասարության գաղափարը:
Հետո զուգորդում-համեմատում են 2 առարկա, 3 առարկա, 4 առարկա, 5 առարկա :
Սաները նշում են իրենց տնկած ծառերի քանակը ամեն ծառի փոխարեն մի նկար, նիշ կամ գիծ նկարելով:
Խմբերի թվերն համեմատում են զուգորդման միջոցով. շատ, քիչ
Զուգորդման միջոցով որոշում են, թե որ խմբի առարկաներն են շատ (այն խումբը, որի առարկան կամ առարկաները մյուս խմբում այլևս զույգ չունեն):
Նույն սկզբունքով որոշում են քիչ թվով առարկաների խումբը:
Սաները հասկանում են, որ խմբում առարակաների քանակը կփոխվի, եթե խմբից առարկաներ են վերցլում կամ նոր առարկաներ են ավելացնում:
Չափումներ՝ առանց չափման միավորների
Սկզբում միայն չափում են և պարզապես նշում չափսերը՝ իմ նստարանի երկարությունը այսքան մատիտ է կամ՝ այսքան թիզ:
Հետո նույն «չափման գործիքով» չափում են տարբեր տարածքներ՝ իմ նստարանի երկարությունը այսքան թիզ է, լայնությունը՝ այսքան թիզ:
Այնուհետև չափում են նույն տարածքը չափում են նույն «չափման գործիքի» տարբեր չափերով՝ իմ թզով պատուհանի գոգը այսքան թիզ է, իսկ ընկերոջս թզով՝ այսքան:
Չափում են տարբեր տարածքներ նույն գործիքով՝ պարանով, ժանյակով, թելով և համեմատում՚ թելովկամ պարանով չափում են դասարանի հատակի երկարությունը, մի այլ թելով կամ պարանով չափում են դասարանի հատակի լայնությունը: Հետո դրանք համադրում-համեմատում են և որոշում՝ հատակի որ մասն է ավելի երկար կամ՝ կարճ:
Երկրաչափական պատկերներ
Ուղղանկյուն, եռանկյուն, քառակուսի, գունդ, խորանարդ, բուրգ, կոն . սրանք երեխաները պատրաստում են գունավոր ստվարաթղթերով: Տարբեր առիթներով գործածում են այդ պատկերները՝ համեմատում, խմբավորում, հաշիվ և այլն:
Թվերի կազմությունը 20 ժամ
Մեկական ավելացնելով ստանալ հաջորդ թիվը և պարզել, որ այդ հաջորդ թվի մեջ կա նախորդը և ավելացված մեկը
2-ի ստացում՝ 1 առարան կա, ինչպես այն 2 առարկա դարձնել: Ավելացնում են ևս մի առարկա. ուրեմն՝ 2-ի մեջ կա 2 հատ մեկ
2 առարկա կա, ինչպես դարձնել 3… 3-ի մեջ կա 2 և 1
4-ի մեջ կա 3 և 1
5- մեջ կա 4 և 1:
Հաջորդ քայլը. 4 առարկան քանի՞ ձևով կարելի է ստանալ.
4 առարկայից առանձնացնում են 1-ը. 4-ի մեջ կա մի 1 և մի 3:
2-ն են առանձնացնում. 4-ի մեջ կա 2 և 2:
3-ն են առանձնացնում. 4-ի մեջ կա 1 և 3:
Նույն սկզբունքով պարզում են 3-ի կազմությունը, 5-ի կազմությունը:
Կարծիք գրել