Դաստիարակի պատումը.
Պատմեցի Ջանի Ռոդարիի «Թարս հարցեր» հեքիաթը, քննարկեցինք, տղայի հորինած թարս հարցերը փորձեցինք ուղղել: Հետո սովորողներին առաջարկեցի իրենք հարցեր հորինեն,նրանք հարցը հորինում էին և պատասխանում հարցին, այնուհետև խաղը փոխեցի և ասացի, որ հորինեն թարս հարցեր ինչպես հեքիաթի տղան:
Նատալին ասաց.
-Ընկեր Գոհար ես գուլպա չեմ հագել, ես ռետուզ /զուգագուլպա/ եմ հագել, ու թարս չեմ հագել :
Շուշանն էլ առաջարկեց.
-Նատալի՛, հողաթափերը թարս հագնենք ու ասենք:
Թարս հարցերը հորինելուց հետո, սպիտակաձավարով նկարեցին իրենց հորինած թարս հարցերը, աշխատելու ընթացքում հորինում:
Կարծիք գրել