5 տարեկանների մեկամյա ուսուցում

 

«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի նախապատրաստական դասարան

2014-2015 ուսումնական տարի

Ուսումնական պարապմունքների տեղին և ուսուցման միջոցներին ներկայացվող պահանջներ

  Ծրագրի իրականացման  տեղին և ուսուցման միջոցներին ներկայացվող պահանջներ

Պարտեզ-լաբորատորիա

Դպրոցական շենքը գտնվում է ընդարձակ, կանաչ պարտեզում է, որը մշակում են դպրոցի սովորողները, դասվանդողները, ծնողները, որտեղ իրականացվում են ուսումնական-հասարակական նախագծեր:

Պարտեզն ունի

  • ոռոգման ջրի համակարգ
  • սովորողների տարիքին  ֆիզիկական տվյալների համապատասխան այգեգործական և այլ գործիքներ
  • սովորողների ֆիզիկական զարգացման իրագործման պայմաններ, ամառային-ձմեռային պարտեզ
  • ամառային լողափի կազմակերպմանն անհրաժեշտ պայմաններ`   http://dpir.mskh.am/art.php?id=76    http://dpir.mskh.am/art.php?id=76
  • ջերմոցային տարածք :

 

Դասասենյակ

Դասասենյակը   բարեկարգ, լուսավոր, հեշտ օդափոխվող ջերմային համապատասխան ռեժիմով  ընդարձակ տարածք է, որտեղ ապահովված է սովորողների ազատ տեղաշարժը:

Դասասենյակում կան

  • հասանելի սանհանգույց
  • էլեկտրոնային գրատախտակ, համակարգիչ, ուսուցման թվային այլ միջոցներ` ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ
  • Տեխնոլոգիական գործունեությամբ զբաղվելու միջոցներ և հարմարություն

ներկեր, վրձիններ, կավով , պլաստիլինով աշխատելու  միջոցներ, մոլբերտներ, խոհանոցային պարագաներ՝ ջեռոց, խոհանոցային տեխնիկա, սպասք

  • Դիդակտիկ խաղեր (լոտո, դոմինո, զառեր, նկարների հավաքածուներ), տարբեր սյուժետային խաղային հավաքածուներ, լեգոներ և խաղալիքներ` տարաբնույթ գործունեության ժամանակ երեխաների զարգացման համար։
  • Խաղեր երեխաների ինտելեկտուալ զարգացման համար (շախմատ, շաշկի և այլն, կառուցողական խաղեր ու միջոցներ
  • Ընթերցասրահ
  • Տիկնիկային թատրոն
  • Երաժշտական գործիքներ (շրխկաններ, մետալաֆոն, շվիներ, դափեր, սրինգներ…)
  • Սենյակային բույսեր
  • Նյութեր և սարքավորումներ՝   կշեռքներ, չափման գործիքներ, օրացույց, ժամացույց. ավազի, արևային ժամացույց , քանոններ, խոշորացույցներ, մանրադիտակ, մագնիսներ, փորձանոթներ, հասակաչափ, խաղաքարտեր, քարեր, հաշվելու պարագաներ
  • Առաջին բուժօգնության պարագաներ
  • Հագուստների կախիչներ (բաց, սաներին հասանելի հանդերձարան )
  • Սաների կողմից մշակվող սենյակային բույսեր
  • Հայելիներ:

 

Կրթահամալիրում

  • Թատերական մեդիադահլիճ
  • Մարզահրապարակներ, մարզասրահներ
  • Խեցեգործական արհեստանոց
  • Տեխնոլոգիական արհեստանոց
  • Աստղացուցարան
  • Աստղադիտարան:

 

Կազմակերպված ուսումնական միջավայրի ապահովողը դպրոցն է, որպես կրթություն կազմակերպող հաստատություն, ծնողը՝ որպես իր երեխայի ուսման կազմակերպման պատվիրատու և պատասխանատու, որպես դպրոցի գործընկեր, համախոհ, դասվարը՝ որպես դասարանում իրականացվող ծրագրի ղեկավար:

 

  • Դասասենյակ-տեխնոլոգիական լաբորատորիա (դասասենյակ)
    70-75 քառ. մետր տարածք է, որտեղ ամեն ինչ հարմարեցված է սաների անվտանգ և ինքնուրույն գործունեությանը:
    Դասասենյակը    հարմար է սանի  ֆիզիկական տվյալներին. կահույքը թեթև է, դյուրաշարժ, հարմարավետ:

Կից սանհանգույցը` հիգիենայի տարածք է՝ հիգիենիկ միջոցներով, սաների ֆիզիկական առանձնահատկություններին հարմար գույքով,  լվացարանով, մշտական ջրով, հայելիով, հիգիենայի պարագաներով (թղթե մեկանգամյա օգտագործման սրբիչ, լվացվելու պարագաներ,մաքրելու միջոցներ, բաժակներ) առաջին բուժօգնության արկղիկով կամ փակ դարակով:

Սանհանգույցը հասանելի է բոլորին, կահավորանքի չափերը սովորողներին համապատասխան են :

Դասարանն  ապահովված է տեխնոլոգիական կրթության կազմակերպմանն անհրաժեշտ միջոցներով և պայմաններով՝ թվային միջոցներ` էլեկտրոնային գրատախտակ, անլար համացանցային կապ,      անհրաժեշտ  ծրագրերով ապահովված համակարգիչ, ֆոտոխցիկ-տեսախցիկ, ձայնագրիչ, ականջակալներ, տպիչ, սքաներ, սքայփ.

ուսումնական-աշխատանքային գործիքներ, այլ պարագաներ և միջոցներ` շիրմա, ներկեր, վրձիններ, տարբեր որակի և չափի թղթեր,  հայելիներ.

  •  տարբեր չափի տարաներ, խոշորացույց, մանրադիտակ, մետաղադրամներ,    չափման պարզագույն գործիքներ, թաթավոր կշեռքներ, կշռաքարեր, ավազի ժամացույց, ջերմաչափներ, մագնիսներ, հասակաչափ,   ջեռոց, ջրատաքացուցիչ, սպասք, տարաներ.
  • խաղեր ու խաղային պարագաներ՝ շախմատ, սեղանի այլ խաղեր, կառուցողական խաղեր, երկրաչափական պատկերների հավաքածուներ, դոմինոներ, էլեկտրոնային-ուսուցողական խաղեր, լոտոներ, խաղաթղթերի կապուկներ.
  • թատերական-երաժշտական գործունեության հնարավորություն՝ շիրմա, դասվարի, սովորողների, ծնողների  պատրաստած տիկնիկներ, դիմակներ, ծիսական պարագաներ, փոքրիկ հանդերձապահարան, պարզ-խաղային երաժշտական գործիքներ (շրխկաններ, մետալաֆոն, շվիներ, դափեր, զանգեր…), համապատասխան ընթերցարան.
  •  հանդերձարան, պահարաններ նոթբուք-նեթբուքերի, անձնական իրերի համար:
  •  Սովորողների ֆիզիկական զարգացումն ապահովող պայմաններ՝

շվեդկան պատ

մարզական ներքնակներ

ցատկապարաններ

օղակներ

տարբեր չափերի գնդակներ,

բուլավաներ:

Դպրոցական շենք

Ուսումնական միջավայր է նաև դասարանին կից սրահը՝ միջանցքը: Այստեղ սովորողները կենդանիներ և բույսեր են խնամում, նկարում են, խաղում:

մարզադահլիճ՝ շվեդական պատով, գնդակներ, օղակներ, մարզական նստարան, մարզական թունել, տարբեր բարձրությամբ  վազքարգելքներ,  բասկետբոլի ցածր ցանցեր

մարզական լողավազան՝ լոգարանով:

Դպրոց-պարտեզի ողջ շենքը ջերմոցային  տարածք է, որտեղ  աճեցվում և խնամվում են տարբեր բույսեր, որը   բնագիտական գործնական լաբորատորիա է: Դրան լրացնում է կենդանիներ (թռչուններ, ձկներ, կրիա և այլն) պահելու–խնամելու հնարավորությունը:

Ուսումնական-հետազոտական աշխատանքների, բնագիտական փորձերի, տեխնոլոգիական տարբեր աշխատանքների լաբորատորիա  բնագիտական-տեխնոլոգիական գործունեությամբ զբաղվելու պայմաններով՝  չափման, հետազոտման, դիտման գործիքներ, թաղար-տնկարաններ՝ սերմեր ցանելու, տնկիներ ստանալու համար, այգեգործական գործիքներ, աքվարիում, կենդանիներ, տարաներ, ձագարներ, քամիչներ,  տարբեր անվնաս նյութեր  ծեփի-կերպարվեստի արվեստանոց՝ հարմար պահարաններով, չարխով, ծեփի և նկարելու գործիքների հավաքածուով, նկարականեր, սաների պատրաստած դիմակներ:

  Թատրոն-արվեստանոց՝ բեմով, լուսարձակներով, բարձարախոսներով, միկրոֆոնով, հեշտ ձևափոխվող և տեղափոխվող շիրմաներով, հայելիներով, մեծ գորգով, էլեկտրոնային գրատախտակով, համակարգիչով, հանդերձարանով:
Բուժկետ-լաբորատորիա, որտեղ  հասակաչափ, կշեռք, առաջին բուժօգնության պարագաներներ կան, որտեղ սաները կարող են ուսումնական համապատասխան պարապմունքներ անցկացնել, դիտարկումներ, չափումներ կատարել:
Խոհանոց-լաբորատորիա՝  հարուստ կենցաղային տեխնիկայով՝ ջեռոց,   հոսող ջուր, ջրատաքացուցիչ, հարիչներ, տարատեսակ սպասք, պահարաններ, կտրիչներ, կշեռք և այլն:

Բակ-պարտեզը մշակում և խնամում են սովորողները:
Սովորողն իր միջավայրի պարտիզպանն է: Մեծերի կողքին, մեծերի հետ իր այգին ստեղծելով՝ սովորողը դառնում է իր կյանքի պատասխանատուն:
Բակ-պարտեզն ապահովված է ոռոգման ջրով և խմելու ջրով, փակ աղբամաններով, անհրաժեշտ աշխատանքային գործիքներով:
Բնագիտական գործունեությունն այս պայմաններում աշխարհաճանաչողական է:
Բակ-պարտեզի  աշխատանքնային մի  մասը տնկարանն է: Տնկարանն էլ, որպես ամողջական կրթական միջավայրի բաղկացուցիչ, կենդանի լաբորատորիա է, սվորողների բնագիտական գործունեության տարածք:

Բակ-պարտեզում կան սովորողի ֆիզիկական ակտիվությունն ապահովող պայմաններ՝  մարզահրապարակ-հեծանվահրապարակ-խաղահրապարակ, որը ձմռանը որպես սահադաշտ կծառայի, ճեմուղի-վազքուղիներ, ամռանը՝ ամառային լողափ:

Ծրագրի մասնակիցներն օգտվում են կրթահամալիրի այլ ծառայություններից և պայմաններից.

Մեդիակենտրոնում ՝ 
Քննարկման սրահ
Աստղացուցարան
Մեդիադահլիճ-կինոսրահ
ՏՀՏ միջոցներ և գործիքներ, անլար համցանց
Մեդիաընթերցան

Մայր դպրոցում`  
«Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան և ստեղծված-համալրվող մեդիագրադարան
Մարզական ակումբներ
Մարմարյա սրահ
Խեցեգործական արվեստանոց
Թատերական մեդիադահլիճ

Սանի անհատական միջոցներ` նոթբուք-նեթբուք, խոշորացույց, ձագար, տարբեր չափի տարաներ, բաժակներ, ձագար, քամիչ, մարզական օղակ, գուաշ, վրձիններ, մատիտներ, մկրատ, հարմար դանակ, կտրատախտակ, թաղար, գրտնակ, համրիչ:

 

Մի կարծիք 5 տարեկանների մեկամյա ուսուցում հրապարակմանը

Կարծիք գրել