- Նկատի ունենալով կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթության սկզբունքները՝ առաջարկվում է քոլեջի «Նախադպրոցական կրթություն» բաժնի ուսանողների կրթության կազմակերպման փոփոխություն, ըստ որի` որոշ փոփոխություններ նաև միջին մասնագիտական կրթական ծրագրի ուսպլանում:
Նախագծի նպատակները՝
Աաջարկվող նախագծի նպատակը քոլեջի նախադպրոցական կրթություն բաժնի ուսուցման նոր կակազզմակերպումն է.
- արտադրական-գործնական ուսուցման կազմակերպում իրական-գործնական պայմաններում
- նախադպրոցական կրթության բաժնի ավարտական կուրսի ծրագրի զարգացում
- ուսանողների գործնական հմտությունների զարգացում նախագծային ուսուցման կազմակերպման, ուսուցման և գործունեության համատեղման միջոցով
- դիպլոմային նախագծերի ստեղծում ուստարվա ողջ ընթացքում գործնական պայմաններում ակտիվ նախակրթարանային գործունեությամբ:
Պարզաբանում
Ոչ թե մասնագիտական փորձառության 4 շաբաթ՝ առանց տեսական ուսուցման և 15 շաբաթ՝ տեսական ուսուցմամբ (ինչպես ուսպլանով է նախատեսված), այլ նոր կազմակերպում՝ գործնական աշխատանք աշխատանքային նախագծով ամեն օր՝ ողջ ուսումնական տարվա ընթացքում: Ուսանողը խմբում ուսանող-դաստիարակ է՝ իր բոլոր գործառույթներով:
Տարվա աշխատանքի ամբողջ ընթացքը և արդյունքները կներկայացվեն «Պարտեզ» ամսագրում՝ նախագիծ-իրականացում-լուսաբանում-ամփոփում-գնահատում, իսկ ամեն ուսանող իր անհատական աշխատանքը կներկայացնի անձնական բլոգում:
Ոչ թե թեմատիկ դիպլոմային աշխատանքներ, այլ մեկամյա ամբողջական գործունեություն՝ իր բոլոր դրսևորուոմներով:
Սովորողները կմասնակցեն իրականացվող բոլոր նախագծերի մշակմանը, կազմակերպմանը, իրագործմանը, ամփոփմանը, գնահատմանը:
Այս կազմակերպումը սովորողների համար նաև աշխատանքային փորձառություն կլինի:
Սա նաև դաստիարակների համար զարգացման, ինքնակրթության խթան կլինի:
Հեռավար սովորողները նախագծերը կիրականացնեն իրենց հաստատություններում կամ կրթահամալիրում եթե դրա կարիքը կլինի:
Ոչ թե փորձառությանպասիվ ղեկավար դաստիարակ, այլ ուղենշող համատեղ աշխատող գործընկեր:
Տեղեկատվություն
Շահառուները՝ քոլեջի նախադպրոցական կրթության ավարտական կուրսերի ուսանողներն են։
Քոլեջում 2016 -2017 ուստարում կգործի ավարտական երեք կուրս՝
հիմնական կրթության հիմքով 3-րդ կուրս 8 ուսանող
միջնակարգ կրթության հիմքով 2-րդ կուրս 7 ուսանող
մեկամյա ուսուցման կուրս 14 ուսանող
Իրականացման քայլերը
- Ստեղծվում է աշխատանքային թիմ՝ տեխնոլոգ, երաժիշտ, մարզիկ, դաստիարակներ, ուսանողներ։
- Թիմը մշակում է աշխատանքների բովանդակության և գրաֆիկի նախագծեր ըստ կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցի
- Այդ աշխատանքն արտացոլվում է թիմի անդամի անհատական աշխատանքային պլանում։
- Ամբողջական ծրագիրը մշակվում է աշխատանքի ընթացում, աշխատանքի արդյունքում, փաթեթներով, որոնց կառուցվածքն ու բանդակությունը մշակում է աշխատանքային թիմը (նաև՝ ծեսերի, տոների ծրագրեր փաթեթներով):
- «Պարտեզ» ամսագիրը, նոր կառուցվածքով և բովանդակությամբ, դառնում է ծրագրի իրականացման ներկայացման մեդիատարածք։
- Ծրագիրը դառնում է ողջ կուրսի դիպլոմային աշխատանքը:
- Գնահատման կենտրոնը ուսանողների հետ ստեղծում է դիտարկումների, գնահատման, սաների զարգացման ուսումնասիրությունների գործիքներ (սա դիպլոմային փաթեթի մաս է):
- Մեկամյա հեռավար ուսուցման կուրսի ուսանողները նախագծերը կիրականացնեն իրենց հաստատություններում, չաշխատողները կամ այլ հաստատություններում կամ կրթահամալիրում:
Իրականացման մեխանիզմները
- Ուսանողների կրթությունն իրականացվում է աշխատանքային նախագծերով , որոնք կազմում է աշխատանքային խումբը:
- Խմբում ուսանող- դաստիարակի աշխատանքը ներառում է գործունեության բոլոր ձևերը: Ուսպլանի առարկաների և այլ ժամերի մի մասն իրականացվում է խմբում՝ նախագծային աշխատանքով (ֆիզկուլտուրա, մանկական գրականություն և բանահյուսություն, մաթեմատիկական հասկացություններ,կերպարվեստ, կերպարվեստի ուսուցման մեթոդիկա, թատրոն, պահուստային 40 ժամ, մասնագիտական փորձառության 17 օր ):
- Մյուս առարկաների ուսուցումն իրականացվում է լասարանում, ուսանողները դասախոսի որոշմամբ անհրաժեշտ առաջադրանք է ստանում՝ իրականացնում խմբումՙ առաջադրանքը ներառելով աշխատանքային նախագծում:
- Ուսանողի շաբաթական (ամսական) ուսումնական նախագիծը մշակում և իրականացնում են ուսանող-դաստիարակը և ղեկավար դաստիարակը:
- Խմբի համակարգող-ղեկավարը հսկում է նախագծի իրականացումը, գնահատումը:
- Ուսանողները ուսումնական գործունեությունը սկսում են դպրոց-պարտեզներում 9.00, աշխատում են միջինը 4 ակադեմիական ժամ՝ ըստ նախագծի:
Գնահատում
Ծրագրի արդյունքները գնահատում է գնահատման կենտրոնը՝ գնահատում է դեկտեմբերին, հունվարին, մայիս ամիսներին, մեկամյա ուսուցման բաժնի ուսանողը:
Ամեն ամիս ղեկավար դաստիարակը ներկայացնում է իր դիտարկումը, որի տվյալների մի մասը փոխանցվում է գնահատման փաստաթուղթ:
Հիմնական կրթության 3-րդ կուրս
- Ասլանյան Աստղիկ– [email protected]
- Գևորգյան Անի– [email protected]
- Ժամհարյան Տաթևիկ– [email protected]
- Կարապետյան Գայանե– [email protected]
- Հովհաննիսյան Կարինե– հեռավար – [email protected], կատարում է ծրագրի ընթացքի դիտարկումը:
- Հովհաննիսյան Նազենի– [email protected]
Միրանյան Շուշան– [email protected] - Սահակյան Աղավնի– [email protected]
- Աղաջանյան Ելիզավետա– [email protected]
Միջնակարգ կրթության 2-րդ կուրս
- Պետրոսյան Հերմինե– [email protected] հեռավար է ձևակերպված, գալիս է շաբաթ օրերին –
- Սահակյան Ալլա – [email protected]հեռավար է ձևակերպված, գալիս է շաբաթ օրերին, գործնական կրթությունը ՛ կրթությունը կրթահամալիրում
- Սարգսյան Օֆելյա– [email protected]
- Վանոյան Գոհար – [email protected] գալիս է շաբաթ օրերին, երեքշաբթի-հինգշաբթի Սոնա Աթալյանի խմբում է –
- Հարությունյան Քրիստինե [email protected] աշխատում է դպրոց-պարտեզում –
- Փաշինյան Աշխեն – [email protected] հեռավար է ձևակերպված, աշխատում է կրթահամալիրում, գալիս է շաբաթ օրերին –
- Մանուկյան Անահիտ – [email protected]
Մեկամյա նախադպրոցական ընդհանուր հասցեով՝ [email protected]
- Վարոսյան Ամալյա – [email protected]
- Ամուջանյան Նարինե – [email protected] աշխատում է կրթահամալիրում
- Կարապետյան Սոնա – [email protected] աշխատում է կրթահամալիրում
- Եսայան Արմինե – [email protected]
- Մանուկյան Մերի – [email protected]
- Փամբուխչյան Լուսինե – [email protected]
- Մարտիրոսյան Լիանա – [email protected] փորձառությունըՙ Հարավային դպրոց- պարտեզում
- Թորոսյան Անահիտ – [email protected]
- Թիզյան Լուսինե – [email protected]
- Բագրատյան Վեներա – [email protected]
- Փանդունց Հասմիկ – [email protected]
- Թովմասյան Արուսյակ – [email protected]
- Գրիգորյան Նելլի – [email protected] փորձառությունըՙ Հարավային դպրոց- պարտեզում
- Գրիգորյան Անի – [email protected] փորձառությունըՙ Հարավային դպրոց- պարտեզում