Մայիսյան 9-րդ հավաք

Նախադպրոցական կրթություն և 5 տարեկանների մեկամյա նախապատրաստական ուսուցում

                                                                            Ծրագիր
Մայիսի 13
 15.00-16.00     Ուսումնական համերգ-նախագիծ. երգչախմբային ուսումնական պարապմունքներ. դաստիարակների «Շրխկան»   համույթի  նորամուտը  պատասխանատու կազմակերպիչ՝ Մարինե Մկրտչյան

Մայիսի 14
11.00-12.00       Ուսումնական միջավայրի ձևավորման, կազմակերպման նախագծեր. բակ-խաղարան,  թաղարներ,  ինքնաշեն գործիքներ,    պատասխանատու կազմակերպիչ դաստիարակներ

 Մայիսի 15
11.00-12.00, Մեդիադահլիճ
Ուսումնական բաց պարապմունքներ կրթահամալիրի դպրոցներում, նախակրթահարաններում, քոլեջում-Թատրոն – խաղ ՝ «Խաղիկ» մանկական թատրոնի նորամուտը  Մեդիադահլիճում.
«Ճվիկ-ճվիկ, ակնաճվիկ»       Գեղարվեստի կրտսեր        դպրոց  Գոհար Զարգարյան
«Պույ-պույ մկնիկը»               Նոր դպրոց        Հռիփսիմե Համբարձումյան, Մարջան Խառատյան                                                                     «Մկների ժողով»                    Հիմնական դպրոց                       Անահիտ Աղասյան
«Ծիտն ու բազեն»                  Գեղարվեստի կրտսեր դպրոց   Սոնա Նիկոլյան
«Էս էն է»                               Նոր դպրոց                      Մերի Գրիգորյան
«Հեռախոս»                            Նոր դպրոց                    Գայանե Գասպարյան
Երգ-խաղ՝«Ջաղաց»    «Խնոցի»       Դպրոց-պարտեզ Սոֆյա Գրիգորյան

Հանդիսատեսներ՝ կրտսեր առաջին դասարանի սովորողներ

Մայիսի 16 
12.00-12.30      Մարզատոն գնդակներով  պատասխանտու-կազմակերպիչներ՝ դաստիրակներ  կրտսեր առաջին դասարանների դասվարներ

13.00-13.45      Մեդիակենտրոնում՝  ուսումնական նորամուտեր – «Հավաքից-հավաք».
TV5, Ռադիո5, ռադիոթատրոն
Ուրախ ընթերցարաններ,
Թվաբանարան, ,
«Խաղիկ» մանկական թատրոն,
«Շրխկան» համույթ
պատասխանտու-կազմակերպիչներ՝   երաժշտության դաստիարակներ, կրտսեր առաջին դասարանների դասվարներ.

Հավաքի օրերին իրականացվելու է «Ես կարողանում եմ…և մեդիագետ եմ» նախագիծը՝ մեդիանյութեր, լուսանկարների, տեխնոլոգիական, բնագիտական աշխատանքների ցուցահանդեսներ  պատասխանտու-կազմակերպիչներ՝ դաստիրակներ  կրտսեր առաջին դասարանների դասվարներ

 

 


Կարծիք գրել