Քոլեջի «Նախադպրոցական ուսուցում» մասնագիտական կրթական ծրագրի կազմակերպում

  • Նկատի ունենալով կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթության սկզբունքները՝ առաջարկվում է  քոլեջի «Նախադպրոցական կրթություն» բաժնի ուսանողների կրթության կազմակերպման փոփոխություն, ըստ որի` որոշ փոփոխություններ նաև միջին մասնագիտական կրթական ծրագրի    ուսպլանում:
    Նախագծի նպատակները՝
    Աաջարկվող նախագծի նպատակը քոլեջի նախադպրոցական կրթություն բաժնի ուսուցման նոր կակազզմակերպումն է.
  • արտադրական-գործնական ուսուցման կազմակերպում իրական-գործնական պայմաններում
  • նախադպրոցական կրթության բաժնի ավարտական կուրսի ծրագրի զարգացում
  • ուսանողների գործնական հմտությունների զարգացում նախագծային ուսուցման կազմակերպման, ուսուցման և գործունեության համատեղման միջոցով
  • դիպլոմային նախագծերի ստեղծում ուստարվա ողջ ընթացքում գործնական պայմաններում ակտիվ նախակրթարանային գործունեությամբ: 

Պարզաբանում
Ոչ թե մասնագիտական փորձառության 4 շաբաթ՝ առանց տեսական ուսուցման և 15 շաբաթ՝ տեսական ուսուցմամբ (ինչպես ուսպլանով է նախատեսված), այլ նոր կազմակերպում՝ գործնական աշխատանք աշխատանքային նախագծով ամեն օր՝ ողջ ուսումնական տարվա ընթացքում: Ուսանողը խմբում ուսանող-դաստիարակ է՝ իր բոլոր գործառույթներով:
Տարվա աշխատանքի ամբողջ ընթացքը և արդյունքները  կներկայացվեն  «Պարտեզ» ամսագրում՝ նախագիծ-իրականացում-լուսաբանում-ամփոփում-գնահատում, իսկ ամեն ուսանող իր անհատական աշխատանքը կներկայացնի անձնական բլոգում:
Ոչ թե թեմատիկ դիպլոմային աշխատանքներ,  այլ  մեկամյա ամբողջական գործունեություն՝ իր բոլոր դրսևորուոմներով:
Սովորողները կմասնակցեն իրականացվող բոլոր նախագծերի մշակմանը, կազմակերպմանը, իրագործմանը, ամփոփմանը, գնահատմանը:
Այս կազմակերպումը սովորողների համար նաև աշխատանքային փորձառություն կլինի:
Սա նաև դաստիարակների համար զարգացման, ինքնակրթության խթան կլինի:
Հեռավար սովորողները նախագծերը կիրականացնեն իրենց հաստատություններում կամ կրթահամալիրում եթե դրա կարիքը կլինի:
Ոչ թե փորձառությանպասիվ  ղեկավար դաստիարակ, այլ ուղենշող  համատեղ աշխատող գործընկեր:

Տեղեկատվություն
Շահառուները՝ քոլեջի նախադպրոցական կրթության ավարտական կուրսերի ուսանողներն են։ 
Քոլեջում 2016 -2017 ուստարում կգործի ավարտական երեք կուրս՝
հիմնական կրթության հիմքով     3-րդ կուրս      8 ուսանող
միջնակարգ կրթության հիմքով    2-րդ կուրս      7 ուսանող
մեկամյա ուսուցման կուրս          14 ուսանող
 Իրականացման քայլերը

  • Ստեղծվում է աշխատանքային թիմ՝ տեխնոլոգ, երաժիշտ, մարզիկ, դաստիարակներ, ուսանողներ։
  • Թիմը մշակում է աշխատանքների բովանդակության և գրաֆիկի նախագծեր ըստ կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցի
  • Այդ աշխատանքն արտացոլվում է թիմի անդամի անհատական աշխատանքային պլանում։
  • Ամբողջական ծրագիրը մշակվում է աշխատանքի ընթացում, աշխատանքի արդյունքում, փաթեթներով, որոնց կառուցվածքն ու բանդակությունը մշակում է աշխատանքային թիմը (նաև՝ ծեսերի, տոների ծրագրեր փաթեթներով):
  • «Պարտեզ» ամսագիրը, նոր կառուցվածքով և բովանդակությամբ, դառնում է ծրագրի իրականացման ներկայացման մեդիատարածք։
  • Ծրագիրը դառնում է ողջ կուրսի դիպլոմային աշխատանքը:
  • Գնահատման կենտրոնը ուսանողների հետ ստեղծում է դիտարկումների, գնահատման, սաների զարգացման ուսումնասիրությունների  գործիքներ (սա դիպլոմային փաթեթի մաս է):
  • Մեկամյա հեռավար ուսուցման կուրսի ուսանողները նախագծերը  կիրականացնեն իրենց հաստատություններում, չաշխատողները կամ այլ հաստատություններում կամ կրթահամալիրում:

Իրականացման մեխանիզմները

  • Ուսանողների կրթությունն իրականացվում է աշխատանքային նախագծերով , որոնք կազմում է աշխատանքային խումբը:
  • Խմբում ուսանող- դաստիարակի աշխատանքը ներառում է գործունեության բոլոր ձևերը: Ուսպլանի առարկաների և այլ ժամերի մի մասն իրականացվում է խմբում՝ նախագծային աշխատանքով (ֆիզկուլտուրա, մանկական գրականություն և բանահյուսություն, մաթեմատիկական հասկացություններ,կերպարվեստ, կերպարվեստի ուսուցման մեթոդիկա, թատրոն, պահուստային 40 ժամ, մասնագիտական փորձառության 17 օր  ):
  • Մյուս առարկաների ուսուցումն իրականացվում է լասարանում, ուսանողները դասախոսի որոշմամբ անհրաժեշտ առաջադրանք է ստանում՝ իրականացնում խմբումՙ առաջադրանքը ներառելով աշխատանքային նախագծում:
  • Ուսանողի շաբաթական (ամսական)  ուսումնական նախագիծը մշակում և իրականացնում են ուսանող-դաստիարակը և ղեկավար դաստիարակը:
  •  Խմբի համակարգող-ղեկավարը հսկում է նախագծի իրականացումը, գնահատումը:
  • Ուսանողները ուսումնական գործունեությունը սկսում են դպրոց-պարտեզներում 9.00, աշխատում են միջինը 4 ակադեմիական ժամ՝ ըստ նախագծի:

Գնահատում

Ծրագրի արդյունքները գնահատում է գնահատման կենտրոնը՝ գնահատում է դեկտեմբերին, հունվարին, մայիս ամիսներին, մեկամյա ուսուցման բաժնի ուսանողը:

Ամեն ամիս ղեկավար դաստիարակը ներկայացնում է իր դիտարկումը, որի տվյալների մի մասը փոխանցվում է գնահատման փաստաթուղթ:

Հիմնական կրթության 3-րդ կուրս

  1.  Ասլանյան Աստղիկ[email protected]
  2. Գևորգյան Անի[email protected]
  3. Ժամհարյան Տաթևիկ[email protected]
  4. Կարապետյան Գայանե[email protected]
  5. Հովհաննիսյան Կարինե– հեռավար –  [email protected], կատարում է ծրագրի  ընթացքի                                                                դիտարկումը:
  6. Հովհաննիսյան Նազենի[email protected]
    Միրանյան Շուշան[email protected]
  7. Սահակյան  Աղավնի[email protected]
  8. Աղաջանյան Ելիզավետա[email protected]

Միջնակարգ կրթության 2-րդ կուրս

  1. Պետրոսյան Հերմինե–    [email protected]   հեռավար է ձևակերպված, գալիս է շաբաթ օրերին –
  2. Սահակյան Ալլա  –        [email protected]հեռավար է ձևակերպված, գալիս է շաբաթ օրերին,                                        գործնական կրթությունը ՛ կրթությունը կրթահամալիրում
  3. Սարգսյան Օֆելյա–       [email protected]
  4. Վանոյան Գոհար –        [email protected]    գալիս է շաբաթ օրերին, երեքշաբթի-հինգշաբթի Սոնա                                                Աթալյանի խմբում է –
  5. Հարությունյան Քրիստինե  [email protected]  աշխատում է դպրոց-պարտեզում –
  6. Փաշինյան Աշխեն –           [email protected]  հեռավար է ձևակերպված, աշխատում է                                                   կրթահամալիրում, գալիս է շաբաթ օրերին –
  7. Մանուկյան Անահիտ –     [email protected]

Մեկամյա նախադպրոցական  ընդհանուր հասցեով՝ [email protected]

  1. Վարոսյան Ամալյա –      [email protected]
  2. Ամուջանյան Նարինե –   [email protected]       աշխատում է կրթահամալիրում
  3. Կարապետյան Սոնա –     [email protected]              աշխատում է կրթահամալիրում
  4. Եսայան Արմինե –          [email protected]
  5. Մանուկյան Մերի –         [email protected]
  6. Փամբուխչյան Լուսինե – [email protected]
  7. Մարտիրոսյան Լիանա –  [email protected] փորձառությունըՙ Հարավային դպրոց-                                            պարտեզում
  8. Թորոսյան Անահիտ –     [email protected]
  9. Թիզյան Լուսինե –          [email protected]
  10. Բագրատյան Վեներա –  [email protected]
  11. Փանդունց Հասմիկ –      [email protected]
  12. Թովմասյան Արուսյակ – [email protected]
  13. Գրիգորյան Նելլի –       [email protected]     փորձառությունըՙ Հարավային դպրոց-                                            պարտեզում
  14. Գրիգորյան Անի –          [email protected]   փորձառությունըՙ Հարավային դպրոց-                                            պարտեզում